tisdag 2 november 2010

Köpstopp

Jag har fattat ett litet beslut. Ska ha köpstopp på garn åt mig själv året ut... Har köpt en hel del garn sista tiden - rättare sagt inte kunnat motstå :)
Men tyvärr hinner jag inte sticka upp allt i samma takt som jag har köpt. Så för att minska lite av stressen (som det tyvärr har känts ibland) över för mycket garn och för lite tid att sticka har jag tagit det här beslutet.
Känns riktigt skönt faktiskt.
Men köpstoppet gäller inte byten som jag är med i (eller går med i) och jag kan ju fortfarande få gå till en garnaffär och klappa på lite garn - bara inte köpa åt mig själv.
Dessutom har jag som sagt en hel del garn här hemma att klappa på och njuta av.

1 kommentar:

  1. Moget beslut! Faktum är att man mår bättre av ett köpstopp då och då. Eller ja, jag gör det i alla fall. :)

    SvaraRadera