onsdag 25 april 2012

Tillbaka från tystnaden

Nu är jag tillbaka igen. Har varit på skolan för näst sista perioden. En  helt underbar period. En stor del av den bestod av en tyst retreat några dagar - visar bilder från den i ett eget inlägg.
Just nu är de mesta av mina tankar inriktade till på lördag. Då blir jag fru L. Det känns helt overkligt att jag ska gifta mig. Vi har ju planerat det här så länge, och nu är det dags. I dag har jag suttit och skrivit placeringskort till gästerna och blockat bröllopssjalen. I morgon ska vi fara och handla mat (gör det mesta själva) och förbereda i festlokalen.

Det har tyvärr kommit ett och annat snöfall den sista tiden. Men i dag lyser solen för fullt. Ytterdörren får stå öppen nästan hela dagen. Tog med mig kaffekoppen ut ett tag  - helt underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar