söndag 2 september 2012

Piggar upp mig

Jag har varit förkyld sen jag kom hem från fjällen för en vecka sen. Det börjar som tur är att bli bättre. Är lite less på att inte orka allt jag vill göra. Förkylningen ihop med allt regnande gjorde i dag att jag kände att det var dags att försöka pigga upp mig lite.

Alltså satte jag på lite musik och och bakade en kanelkaka till söndagsfikat. Den blev underbart god!!
Jag har stickat lite också. Varierar mellan sockstickning och hm... en nytt projekt - en February lady sweater (ravelry-länk). Jag vet, jag har x antal projekt på g och flera ufo:s att ta tag i. Men jag kunde bara inte stå emot... Fick garnet (heavens hand) av maken i julklapp och kände direkt att det skulle bli den här koftan. Garnet är ljuvligt och mönstret enkelt ( än så länge). Så nu har jag ännu ett projekt att turas om med... Men den blir fin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar