måndag 1 oktober 2012

Andhämtning

Jag har haft en härlig helg! De sista veckorna har varit fulla av pluggande. Jag har helt gått in i studierna och förutom min lugna stund på morgonen med te och ljus har jag bara jobbat på - jag har inte ens tagit mig tid att sticka.
Men i helgen tog jag mig lite paus. Satt och läste på lördag fm  - sen blev det vila resten av helgen. En välbehövlig sådan! Har umgåtts med vänner, ätit gott, skrattat och bara mått bra. Jag har tom suttit med en stickning och njutit av det. Så härligt!!
Tror att det är viktigt att stanna upp ekorrhjulet emellanåt, samla lite kraft och bara vara. Ska bli bättre på det!
Denna vecka börjar intensivt - jag har tenta på lördag. Men jag tänker blanda upp pluggandet med en och annan paus!




2 kommentarer:

  1. Ja, det är viktigt med pauser emellanåt för att orka med. Ta hand om dig!=0)

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder, härliga höst!

    SvaraRadera