tisdag 9 april 2013

En liten blomma

Jag finns kvar. Jag pysslar och donar i det lilla röda huset. Jag stickar gladsockar och finkofta. Jag har även börjat på ett par sjalar. Bilder på allt detta kommer.
Men just nu ligger dock mitt  fokus på något annat. Ni vet då hemska saker händer, sånt man inte kan berätta för alla. Av omtanke för att inte lämna ut nån. Så det blir lite glest med inläggen nu. Ett litet tag bara. Sen kommer de tillbaka med full kraft.
 För jag älskar verkligen att blogga, att sticka, njuta av en mugg te, se katterna hittar på bus, inreda och fixa i vårt hus, se hur våren (förhoppningsvis) kommer sakta. Allt detta vill, och kommer jag, att dela med er.

Vill ändå ge er en liten blomma. Den är från en bukett jag fick då kusinen var hit på kaffe i helgen. Tack fina för den!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar