tisdag 3 september 2013

Nystart

Nu är det ny vecka och ny månad. För mig innebär detta nya en nystart med gammalt. En bra nystart!
Förra vintern gick jag in i väggen. Sen dess har jag kämpat för att komma tillbaka. Det går upp och ner. Men nu känner jag mig så pass pigg att jag har beslutat mig för att göra ett nytt försök med studierna. Tanken är att jag ska läsa det mesta hemma. På det viset kan jag lättare planera och dra mig undan och vila en stund då "den stora tröttheten" slår till. Alla detaljer är inte klara än, hoppas på att de blir det under veckan.
En annan nystart är min röda kofta i Debbie Bliss-garn. Har ju repat upp den ett par gånger redan. Men nu har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök. Ser fram emot att sticka med det garnet.

Det är bra med nystart och/eller ge en ny chans. Oavsett vad det gäller. Det här blir en bra höst. En höst då jag ska våga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar