onsdag 19 mars 2014

Paket paket

I går fick jag paket:

Det här var från min hemlis. Sockgarnet från Limmodesign... Dessa färger! Oj!! Färgen kallas för lyckorus och.. ja det stämmer. Incawool i fina lugna färger. Härlig kontrast :-)
Sen återigen god choklad och så mitt favorit-te. Kul att prova den här varianten av Brunkullan.
Har förstått att du bor i en stad och område som betytt mycket för mig. Har varit på läger i närheten, gått i skola några mil bort. Tror dessutom att utgångsmarchen till vårt bröllop komponerades i närheten :-)
 Stort tack hemlisen!!! Jag känner mig bortskämd! Med alla ledtrådar anar jag vem du kan vara... Blir spännande att se om jag har rätt.
Jag är även med i Stickameras garn & te byte. Fick det här fina paketet från  Madeleine. 
2 nystan crazy zauberball i fina färger, samt 2 nystan Pallas från Teetee. Dessutom gott te.
Tack snälla! Jag blev så glad.

Jag fick även paket med garn som jag hade beställt. Men då det ska vidare till hemlisen så blir det ingen bild. Det var alldeles fullt i brevlådan. Tror att brevbäraren fick pussla på lite för att få plats med alla.
Känner mig rik och lite bortskämd :-)
Nu tillbaka till mina projekt. Det går framåt med göra klart-ivern.

1 kommentar: