tisdag 18 augusti 2015

Ordning och reda

Nu börjar saker landa och falla på plats i livet. Har fått klartecken att återuppta mina studier i höst. Dessutom har min sjukgymnast kommit fram till att besvären i armarna (som bl.a gjorde det nästintill omöjligt att sticka ) kommer från nacken. Verkar gå att få till med lite övningar, även om jag antar att jag få vara uppmärksam så att det inte kommer tillbaka.

Energin som de båda glada nyheterna förde med sig går nu rakt in i syrummet. Nu ska det sorteras och äntligen bli ordning och reda.
På det stora möbelvaruhuset hittade jag plastbackar på barnavdelningen. Visade sig vara perfekta att förvara garn i. Dessutom är de stapelbara och har hjul . :-) 
Nu ska bara min gamla Billy-bokhylla in och det ska möbleras om och sorteras lite till, samt få upp några lampor. Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar