fredag 22 oktober 2010

Litet paket

I dag när jag kom hem låg det ett litet paket och väntade på mig. Det var tyvärr inte från min hemlis (jag väntar ivrigt :) - men oktober är ju inte slut än), utan från sticklägret jag var på i somras. Det var från Tedman & Kvist. Skulle egentligen ha fått det under lägret, men pga olika omständigheter fick vi det nu istället.


Men det var värt att vänta på. Ska bli ett sant nöje att fundera ut vad jag ska göra av det.
Det är ett nytt stickläger denna helg. Tyvärr har jag inte möjlighet att vara med... Men jag ser ändå fram emot helgen.
I kväll blir det myskväll med stickning, tvsoffan, levande ljus och godis alltmedan snön yr ute. I morgon ska jag och se Björn Skifs. Det ska verkligen bli kul! (blir dessutom kul att jämföra mot konserten med Peter Jöback som jag var på förra helgen). Troligen avslutas helgen som sig bör med syjunta.
Trevlig helg alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar