torsdag 9 december 2010

Lediga dagar

Är ledig i ca 1.5 vecka nu. Så skönt att ha tid att vila och komma ikapp lite i livet.
I går var jag och övade med kören. Är med i en gospelkör, och vi ska ha julkonserter på lördag. De sista övningarna har varit långa och jätteintensiva. Men det känns bra. Ska bli så kul på lördag!! Nu är det bara att leta fram vita kläder att ha på sig under konserterna.

Har stickat en hel del under mina lediga dagar - den bästa formen av avkoppling :)
Har gjort klar en halsduk/huva i grön-blåmelerat Calippo (bild kommer senare). Har använt den på promenader och den är varm och skön.
Nu sitter jag och stickar på en sjal i Fame trend. Hittade ett mönster som hörde till garnet för ett tag sen och började lite smått då. Känner att nu är det dags att göra den klart. Vill börja med något enkelt så jag kan ge mig på alla fina sjalar som jag längtar efter att få sätta händerna i sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar