fredag 9 september 2011

Gladvecka

Just nu är det en vecka i glädjens tecken :)
Hade en fest hemma i lördags - kravet till gästerna var att alla skulle ha någon form av huvudbonad. Och det hade de. Allt från peruk till slokhatt :) Själv hade jag en vit virkad hatt som jag gjorde för några år sen.
Det blev en lyckad kväll med många glada skratt och värme. Tack alla söta vänner för att ni kom!!!

I tisdag var det så dags för den stora, hm, dagen. Jag blev 40 år. En lugn dag med paket på morgonen (bl a en bok om tvåändsstickning - tack hjärtat!!) och lite vänner på besök på kvällen.

I dag är jag hos min syster. Ska fira med dem i helgen. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad som väntar. Har hört ett och annat - men jag vågar inte lita på det, vis av erfarenheten :) Det enda jag vet med säkerhet är att det kommer att bli roligt. Vi är 6 systrar, och skratt brukar det vara väldigt gott om då vi ses :)

Lägger upp lite bilder från veckan då jag kommer hem. Tyvärr glömde jag sladden till kameran då jag packa...

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen i efterskott!

    Man behöver sina gladveckor! Att spara och ta fram i tanken när man har andra typer av veckor! :-)

    SvaraRadera