torsdag 22 september 2011

Jag har fått en award!

Jag har fått en award av Rät & Avig. Tack söta!! Det är alltid kul med lite uppmuntran :)
Med awarden följer fem frågor och sen ska man skicka den vidare till 5 bloggare med färre än 100 följare. Jag tycker att det är otroligt svårt att välja ut några, så jag skickar ut den som ett "masspepp" till alla bloggare. Men frågorna kan jag absolut svara på :)

Varför började du blogga?
Tror att det var en kombination av min längtan att få skriva och uttrycka mig och samtidigt dokumentera och försöka inspirera andra. Kände att jag blev så inspirerad och glad av att läsa andras bloggar, nu ville jag prova att ge tillbaka lite och komma med i blogg-gemenskapen.

Vilka bloggar följer du?
Många. En del har jag skrivit upp här på bloggen. Men det finns flera till på en lista som jag går in regelbundet till. Kan variera lite.

Vilken favoritfärg har du?
Hm svårt. Gillar starka färger, gärna lite mättade. (inte så mycket ljusa pasteller här) Grönt, vinrött, brunt, blått, rött, grått, lila.

Vilka favoritfilmer har du?
Har tyvärr sett otroligt lite film de senaste åren. Men ja... Mamma mia, Broarna i Madison county, Grease har jag sett ett antal gånger (och ser gärna igen!)

Vilket land drömmer du om att besöka?
Är ingen sola och bada människa. Island, Skottland, Irland, Spanien är några på önskelistan.

Tack än en gång för utmärkelsen! Jag blev jätteglad. Om jag kan inspirera någon med min blogg är jag glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar