lördag 22 oktober 2011

En lugn och skön dag

I dag är det en dag att njuta av!
Veckan har varit intensiv. En hel del frågetecken har rätats ut. Känns så bra.
Men i dag vilar lugnet över vårt lilla hus. Solen skiner, sambon är ute på jakt och jag pysslar på och mår gott. Har bla stickat klart min sjal i Lappland. Tjock och lagom stor. Perfekt i vinter!! Ska fota bara trådarna är fästade. (tror inte att jag blockar den)
Ska se nu om jag har något mer projekt som det inte är så mycket kvar på att ta itu med. Dessutom ska jag snart ut och se till röken (sambon ville röka älgkött, men lämnade åt mig att se till köttet :) ), plocka lite och sen ska vi fara till goda vänner och tillbringa kvällen där.
Det kan bli en riktigt bra dag det här!

2 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt komponerad dag!
    Vill se sjalen...
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. En sådan där dag när man hinner med själva livet, liksom! Ha det gott ikväll!

    SvaraRadera