söndag 8 januari 2012

Jag är så glad!!!

Jag är så glad, nu kan jag äntligen berätta: Jag ska gifta mig!!
I dag har vi suttit och fixat med inbjudningskorten. Nu är det bara lite "dekorering" kvar på dem innan de ska skickas iväg.
Det känns så stort. Tänk att i slutet av april blir jag fru L :)

Vi har planerat det ett bra tag. Bestämde datum och så i höstas. Har tagit det lite lugnt men nu är det fullt ös på planeringen. Jisses så mycket det är som ska fixas. Men det är så underbart roligt!!
Då inbjudningarna är klara ska jag försöka ge mig på projekt sticka sjal till den stora dagen. Hjälp! Men det ska nog gå det med :)

3 kommentarer:

  1. Åh, grattis! Så roligt!
    Det är så mycket med att gifta sig; planeringen, festen, det högtidliga, själva kärleken och så det magiska som följer med som i alla fall jag inte förutsåg. Som kom som en överraskning att det var så magiskt att vara gift! Vi hade ju bott ihop och vi hade ju menat allvar hela tiden men ringen gjorde det...magiskt!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Stort och fantastiskt! JÄTTEGRATTIS!
    (Jag vet hur häftigt det känns!)

    SvaraRadera