tisdag 27 mars 2012

Mer hemlis-paket! :)

Jag har fått ett till hemlis-paket:

En härva härlig Luca fino, 2 härvor Lorna's laces i underbara färger, små fina märken att sätta på mina alster - händer som det står handmade på, i den burken låg det också 2 mininystan med stickor i silver (?) som jag tänker förvandla till örhängen. I paketet fanns också ett usb-minne med 2 sticktidningar på och några meter till av garnet som jag fick i förra paketet (nu kan jag göra klart sjalen!)

Snälla hemlis, så du skämmer bort mig!!! Att sen paketet kom en dag (i går) när herr migrän var på besök... livet kändes genast så mycket lättare :) Jag har mina aningar om vem du kan vara, men jag fortsätter att fundera. Tack än en gång!
Det bor en glad snögumma i det röda huset =)

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart hemlis-paket!

    SvaraRadera
  2. Så kul att du gillar paketet Vi får se om du kan gissa vem jag är/ hemlisen

    SvaraRadera