måndag 25 juni 2012

Underbara midsommar!

Hoppas att din midsommarhelg har varit minst lika bra som min!
 Jag har:

varit på hembyggdsområdet
legat på en filt och filosoferat under ett träd
  varit lycklig med världens finaste.


 varit midsommarfin i nystickad kofta.

njutit av alla blommor, både de färgglada och de andra.
varit på skattjakt.
njutit av havet.

Dessutom har jag träffat fina vänner, skrattat, vikt ihop mina 178 cm i en lekstuga för att en söting ville bjuda mig på mat där (undrar vem som hade roligast...), planerat och funderat över projekt - både stickade och andra, lyssnat på Sommar i P1, ätit underbart god mat, dödat en och annan mygga, drägglat över växtfärgat garn. 



1 kommentar:

  1. Fina bilder! Å snygg tröja du hade stickat! Skön fortsättning på sommaren!

    SvaraRadera