måndag 11 juni 2012

Lugn dag

I dag känns det som att luften helt har pyst ut.
Hade sista provet i morse. Nu är det bara en spännande väntan på att se om betygen hinner ordnas i tid så jag kan komplettera min ansökan till universitetet. Hoppas hoppas! Jag vill verkligen komma in!
Detta med ett felaktigt matval i går (pizza - god men tydligen inte bra gjord...) gör att det blir en stilla dag i det lilla röda huset på landet. Som tur är orkar jag sticka lite. Det går framåt med den turkosa koftan. Den är kul att sticka och jag tror att den blir riktigt fin.
Alltså  blir det koft-stickning och fotboll i dag. För 19 år sen var jag till Ukraina. Har varit i både Kiev (där Sverige ska spela i kväll) och i Donetsk där den andra matchen spelas. Så det är lite återseendets glädje ihop med (förhoppningsvis) bra fotboll.
Ha en bra dag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar