måndag 27 september 2010

Beslutsångest

Har haft en vecka med mycket jobb - därav tystnaden på bloggen.
Helgen var däremot lugn och stillsam. På söndagen var jag och sjöng med min kör på rådhustorget. Riktigt kul!!
Ska jobba i kväll. Börjar inte förrän 16 så jag har gott om tid på mig att sticka. Härligt! Men - jag har fått beslutsångest. Min hösttröja är klar så när på att jag ska sy ihop den. (Hurra!!) Funderade ett tag på att låta den ligga till sig ett par dagar och ta itu med något av de projekt som jag har liggande eller sätta igång med nåt nytt (som det finns material till hemma). Men vad?!?!
Koftan i Fame trend som jag påbörjade på sticklägret i somras, min gröna kofta (påbörjad i mars) eller sambons tröja.... Eller en sjal, sockar (det är kallt om fötterna nu) eller varför inte en ny tröja/kofta.... Kärt bekymmer kan tyckas, men ändå svårt. Vet vad jag borde, men... Får ta med mig hunden ut på en promenad i höstsolen och fundera.
Visar er några bilder som jag tog i helgen i vår trädgård :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar