torsdag 9 september 2010

:-)

Förlåt! Kom på att jag inte sagt något om mina följare. När jag började blogga för ett par månader sen undrade jag om det verkligen fanns någon som skulle vilja läsa om mina projekt och funderingar. (Tyvärr har jag inte lyckats komma på hur jag får igång en besöksräknare till sidan....)

Men jag har 5 följare som jag vet tittar in då och då. Välkomna!!! Ni ska veta att det värmer i hjärtat då jag loggar in och ser era bilder :)

Alla andra som tittar förbi och läser min blogg är också givetvis välkomna!! Hoppas du vill komma och hälsa på igen :)

1 kommentar:

  1. Blogger har lagt till en funktion på Instrumentpanelen som gör att du kan se hur många som besöker din blogg. Klicka på Statistik sist i raden vid Nytt inlägg-länken.

    Om du vill ha en lite mer avancerad räknare (som kan se hur många unika besökare och inte bara hur många sidvisningar du har) hjälper jag dig gärna med det. Det är ganska enkelt och jag kan förklara precis hur du ska göra. Mejla mig på theknittingseaman@live.se i så fall.

    SvaraRadera