torsdag 9 september 2010

Höstmorgon.

Vaknade till ännu en underbar höstdag.

Började dagen med en promenad med hunden.



Några sommarblommor finns fortfarande kvar. Nästan ännu vackrare nu.
Jag älskar verkligen den här tiden på året. Den höga klara luften, alla färgerna och möjligheten att kura ihop sig med te, ljus, musik och stickningen. Sen är det nu jag får inspiration till att ta tag i gamla och påbörja nya projekt. Planeringen är i full gång.
I dag är jag ledig och funderar på att baka lite och sen ta ett par timmar och sticka på min höst-tröja. Alltmedan jag gnolar på melodierna från gårdagens körövning.

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det underbart med såna där höstdagar! Hoppas det kommer många fler innan det blir smällkallt.

    Du har nåt att hämta på min blogg!

    SvaraRadera