söndag 12 september 2010

Min första utmärkelse!

Har fått min första utmärkelse av marrindi. Tack söta! Blev så glad!! Givetvis går den raka spåret tillbaka till dig. :)



Ska genast skicka den till 7 underbara bloggar som inspirerar mig.

Elsie&Viola
StickerStickera
Stiko Maria
Atti på egen sida
Ödlehopp & Vänstersvängar
Hildurs barnbarn
TheKnittningSeaman

Sen var det ju också det här att skriva 7 saker om sig själv... :)

1. Älskar hösten!!! Färgerna, möjligheten att "mysa ihop sig" med filt, te, ljus och god bok/stickning.

2. Om jag är vaken lyssnar jag gärna på radions Da capo på lördagsmorgnar (kl 6)

3. Tyvärr hopplöst dålig på blommor - allt vissnar... Måste lära mig :)

4. Har mer eller mindre jämt en melodi som jag går och nynnar på

5. Doften av hav eller skog gör mig lugn och harmonisk.

6. Favoritkryddan är kanel. Gärna i kaffe. Ska leta reda på recept till att använda den i mat.

7. Älskar små ljuslyktor - även större ljusstakar. De blir fler och fler (och de används filtigt!)

1 kommentar:

  1. Tusen tack! Jag blev så glad. Du är tydligen morgonpigg också, även om jag tror du hävdar motsatsen själv. Du bloggar ju 6:33 på morgonen, så det är ingen idé att du förnekar det. ;-)

    SvaraRadera